Testimoni Pemilik Blog !

Posted on 1:38 AM by ~Iza+Shiful~

Ini hasil setelah 2 bulan mengamalkan Jusmate5,actually kurang dari 2 bulan je...
Dari 89kg saya turun ke 66kg dengan mengamalkan 3 1/2 kotak Jusmate5.
Minggu pertama je saya turun 4kg, sekarang saya cuma amalkan satu sachet dalam 2 minggu sekali je...
Seluar dan baju semua terpaksa beli lain, semua dah longgar kalau pakai juga sure terlondeh hehehe...
yang paling menariknya, baju masa belum kawin(zaman anak dara) dah boleh pakai balik, best betul....
Balik kampung semua orang terkejut, diaorang ingat anak dara mana yang datang rupa-rupanya Mak dara anak 3....


Gambar bawah ni pulak... faham-faham sajalah ye
Gambar sebelum amalkan Jusmate5 la, masa zaman bulat serta chubby dululah hehehe
adusss malunya tengok gambar ni...bulat sangat.....


Gambar bawah ni pulak masa dalam proses turunkan berat badan, pegi jogging2 kat Mengkuang Dam dengan family, anak2 pun ikut sama jogging sambil bagi semangat hehehe...
Husband pulak duduk tepi lepak kat bangku sambil senyum2 tengok kita jogging...


Percaya tak Jusmate5 boleh turunkan berat badan anda?
Takkan tak percaya lagi, bukti saya dah tunjuk ni....
Saya sendiri yang guna dan buktikan Jusmate5 memang berkesan!
Apa lagi... contact la saya untuk dapatkan JUSMATE5 hari ni jugak :)
Sesiapa yang berminat nak jadi Dealer pun dialu-alukan, jangan takut saya akan bimbing you all...
Contact saya cepat-cepat noo.....